/ outfits /

Älskar outfiten

Morgonsyssla, Henry ligger & sover, jag passar på att beta av lite sex and the city (kan aldrig se den serien för många gånger) & packar väskor inför hemfärden. Måste bara tillägga att jag älskar outfiten hon har på sig på bilden ovan. En tajt kjol, pumps & skjorta till det, sjukt snyggt & enkelt!
#1 / / Tess:

Svårt att se på Carries kläder då gullefoten e på bild :D Saknar dig!!

#2 / / Jossan :

Bästa serien, helt klart! Vad är det för tatuering jag skådar? Ny? :)

#3 / / Elin:

Vilka snyggingar som sitter där på väggen också ;-)

#4 / / Idan:

Tess: ja saknar dig med jätte mycket! Gulle foten är inte så gullig på undersidan;P! Puss!

Jossan: japp en ny tattoo, står kärleken övervinner allt fast på latin;)!

Elin: jomen visst är det riktiga modeller;)! Ses snart, puss på familjen!

#5 / / Elin:

Ser sjukt mysigt ut detdär!

#6 / / jennifer:

Åh det får man ju aldrig nog av! Håller med dig, riktigt snygg outfit! :)

#7 / / vanessa:

Myisgt :D

#8 / / Ida:

Åh, älskar filmerna till serien!
Kika gärna in hos mig med mycket hälsainspo & fashion :) Kramar

#9 / / Cassandra Lagermark:

älskar filmerna :)

#10 / / Sofia:

Ja, det var riktigt snyggt :-D

#11 / / Sara Ekman:

Love SATC!! :)

#12 / / LINN ★:

fin blogg :D

#13 / / Annster:

Älskar den serien :)

#14 / / Gina:

Älskar serien :D

#15 / / Let's play the sims:

Hihi, du syns i tvrutan!

#16 / / Elina:

Älskar den serien!

#17 / / Amanda:

Sjukt snygg outfit!! och jätte fina foton :)

#18 / / inthearena.blogg.se:

Den är jättefin, om man bortser från kaninsvansen :)

#19 / / Mel Moonchild:

Jag ÄLSKAR Sex and the City, och avgudar allt Carrie har på sig i både serien och filmerna! Hon har världens finaste klädstil!

#20 / / marycaroline.blogg.se:

Sjukt snyggt :)

#21 / / Malin Wederberg:

Riktigt snyggt!

#22 / / Lisa:

Jag kan inte få nog av den fantastiska miljö som du verkar omge dig av. Snygg inredning och känsla för mode! Kul!

#23 / / My:

Galet snygg och enkelt! :)

#24 / / Andrea Leijon:

Så snyggt verkligen!

#25 / / Lovisa:

Älskar SATC! Håller på och kollar på den just nu också, beroendeframkallande verkligen.

#26 / / sanna:

Härliga bilder!!

#27 / / Amanda:

Älskar sex and the city! :)

#28 / / Kitten:

Älskar den serien så jävla hårt! <33

#29 / / Hanna:

Cool Bild, ska definitivt börja följa din blogg :)

#30 / / Ida Bjelkert:

Låter mysigt!

#31 / / Rebecca:

Fin blogg du har! :)

#32 / / Marie:

haha! Du redigerar också bilderna med Camera+ appen va? Känner igen det, så jäkla snyggt! Även såklart SJP´s outfit :)

#33 / / Sandra:

Haha ja den var skit snygg vilket program/film?

#34 / / zaida:

Hej skjukt fin blogg du har ! ♥ Kika in min blogg också ? :) Kram en trogen bloggläsare ♥

#35 / / TOVA:

super fint!

#36 / / Anna Larsson:

älskar också den där outfiten...även om jag inte riktigt förstår mig på kråset i bak, haha.
Mycket bra avsnitt för övrigt =)

#37 / / kerstin:

ja snyggt

#38 / / Nattiiz:

Fin blogg!

#39 / / Siri:

håller mig dig om outfiten, supersnyggt!

#40 / / elin stridh:

underbara bilder :D

#41 / / ♥ Lisa ♥:

Kan bara hålla med. Precis i min smak! Enkelt men stilrent! =)

#42 / / Isolde:

Den serien är en riktig favorit :)