/ outfits /

Magnetic nails

Tänkte testa detta roliga nagellack nu när jag inte har något vettigare för mig;).
#1 / / Anonym:

jag saknar dig och din blogg!!! Antar att du kanske fött barn och därför varit frånvarande. stort grattis såfall och hoppas du är tillbaka snart :)

Svar: Har inte fött, men kommer försöka vara mer aktiv nu framöver men är lite mycket i vårat liv för tillfället, men kommer bli bättre när vi fått ordning på allt. Har inte fött ännu, men snart hoppas jag:)
Ida Berglund

#2 / / Michaela:

vad händer, har du fött ungen? :o uppdatera oss! vi är nyfikna. vill vara med hela vägen ju.

Svar: Hahah det låter gott att ni vill följa med hela vägen:) kommer bli lite oregelbundet med inlägg här men kommer bli bättre sen:), men jag har inte gett upp bara lite mycket just nu. Men ge inte upp kommer bli bättre sen:)
Ida Berglund

#3 / / Therese:

Men uppdatera dååååå!!! Det är ju spännande nu ju =)

Kram Therese

Svar: hahahah Ja ja;). flänger fram & tillbaka mellan stan & sommarstugan men mestadels är jag i stugan & det är kass internet där, men håll ut;) kramar på dig!!!!!!
Ida Berglund

#4 / / Anonym:

Var är du?

Svar: Jag är här:). Lite mycke just nu men kommer bli bättre på bloggen framöver:)
Ida Berglund