/ outfits /

Kommit igång

Äntligen har jag kommit igång med träningen igen. Har varit svårt att få ihop det under semestertider eller det har  inte gått. Detta band från TRX är underbart att träna med, dock måste man var noga med övningarna så man inte tränar fel. Petter köpte det innan jul för att kunna träna under ledigheten & att kunna träna hemma utan att måsta åka till gymmet. Så han har visat lite övningar till mig annars finns det att kolla på youtube.
Ett tips;)!
#1 / / Sandra:

Det är väldigt kul när du skriver om träning & lägger upp bilder :) kan du inte göra ett inlägg & tipsa om bra lätta övningar man kan göra hemma när man är lite stressad oså?

#2 / / Maria:

Men jäklar, VAD är det där för megaintressant träningsgrej?! Jag är (tyvärr) bunden till hemmaträning men ett sånt där flashigt band skulle ju göra mitt vardagsrum nästa SATS! (Typ.) Hehe :P Nej men skämt å sido, hur fungerar fastsättning, vart hittar man det (vad heter det om jag googlar) och hur kul är det? :)

#3 / / Ebba:

Gillar dina träningsinlägg med tips, skarpt! (: