/ outfits /

Glasögonorm

(gammal bild)
Ja nu ska man vara glasögonorm i fem dagar. Ska nämligen göra en synundersökning nu på Torsdag & innan den får man inte använda linser på fem dagar. Ska se om jag kan göra en ögonbehandling så jag slipper linser & glasögon för några år framöver. Detta är med delade känslor, tänk om något skulle gå fel. Är det någon som har gjort denna behandling? isåfall får ni gärna dela med er av era erfarenheter av det.
#1 / / Jossan:

Hej Ida!

Jag har fått för mig att du har lite restips på lager.. ;-)
Ska iväg med min kära mamma i början utav sommaren. Men vi vet dessvärre inte riktigt vart vi vill. Så just nu hör vi runt om tips. Så har du några på lager får du jättegärna dela med dig :)
Vad ska ni göra i sommar?

Ha en fortsatt bra kväll.

#2 / / Therese:

Hej Ida!
Jag har kört laser på mina ögon. Jag är jättenöjd =)
Jag gjorde det hos Koskela...
Kram!

Svar: Har du det visste jag inte, men vad skönt att höra, då kanske man ska våga sig på det då:)
Ida Berglund