/ outfits /

MAMMABYXOR

Dessa byxor är det enda mammaplagget jag köpt hittills, riktigt bekväma. Dom kommer från Boob. Idag har jag storstädat här hemma värsta träningspasset, jag har städat som en dåre. Jobbigt då man gör det men skönt efteråt, så nu har vi ett skinande hem. Efter städningen begav jag mig in mot stan för att köpa nödvändiga ting, hann även förbi H&M & Zara kanske visar senare vad som fick följa med hem;). Nu väntar vi bara på att besöket ska anlända:).
#1 / / Sofie ♡:

Altså du är så fin gumman! Ha nu en riktigt trevlig helg, jag saknar dig massor! <3

#2 / / Kajsa:

vilken snygg hårfärg du har (: riktigt snygg.

#3 / / Emelie:

Tittar tillbaka lite i ditt album och får lite gravidoutfits tips! Finns alldeles för mycket fula gravidkläder nu tycker jag. Vart handlade du de flesta gravidkläderna? :-) du är inte intresserad av att sälja några plagg, kanske en bloppis? :-)

Tack för en trevlig blogg, tittar ofta in här! :-)

Svar: Hej Emelie:)Jag köpte nämligen inte så mycket gravidkläder, håller med om att det inte finns så stort urval på det. Jag köpte mycket kläder som var oversize. Eller så köpte jag på herravdelningar. Satsade på mycket snäva/långa linnen & större skjortor som man kan bära ett tunnare skärp till under bysten. Leggings & tunikor blir bra till våren för dig:). Har tyvärr inte så mycket mammakläder att lägga ut på någon bloppis. Men hoppas jag kunde vara till någon hjälp;). Kramar på dig & magen!
Ida Berglund