/ outfits /

Hej

Nu drar jag strax & hämtar mannen på flyget, ses lite senare;)!
#1 / / Sofia:

skönt att han hann hem :) men nu var det två dagar sen du uppdaterade... vad betyder det? är du på BB? har inte sett mycket rörelse ifrån din instagram heller. uppdatera oss så fort nåt händer, hehe :)

#2 / / Katta:

Åh, jag var med Maria å Jon igår...hörde nyheter...;) Hoppas att Petter hann vara med och att ni fått nu? :)

#3 / / Emelie:

Hundra miljoner tusen grattis till er bebis-lycka :D så glad för din skull. Så kul att få följt din blogg så länge och följt dig i all väntan och äntligen så ploppa han ut :) grattis!

#4 / / Paulina:

Men gratulerar så mycket till lilla prinsen!! vad ska han heta? gick förlossningen bra? hur mår ni nu?.. ja, frågorna är många :) Hoppas ni mår super! önskar er all lycka :) kramar.

#5 / / Sofia:

Tysntaden i bloggen gjorde att jag förstod att ert lilla knyte har kommit! Så jag säger, GRATTIS, GRATTIS till er! fantastiskt :) Du måste uppdatera oss och berätta hur allt gick. Jag är väldigt öppen och nyfiken över att få läsa en förlossningsberättelse! de vore såååå kul :) Ha en supder bra och underbar tid nu. Massa lyckoönskningar till er!
/ Sofia i Malmö :)

#6 / / Anonym:

Bloggar inte du längre :(???