/ outfits /

Packas för fullt!!!!

Här håller det på att packas för fullt. Lyssnar på gammal klassisk julmusik & packar till oss alla. Petter är på träning så jag börjar lite smått åt han med;). Längtar hem så jag håller på spricka:)!. Det blir första julen för lille Henry, förra julen & nyåret var vi i Thailand med Petters familj. Så nu känns det skönt med en jul hemma. Äta svenskt julbord & bara mysa med familj & släkt. Har även bokat dop för Henry som blir dagen innan nyåret;). Nä nu ska jag packa vidare. Kanske bjuder på en bild från kaoset här hemma, kläder överallt. Kommer garanterat att glömma något;)!.
Hoj hoj!
#1 / / Agnes :

Ja det är sååå skönt att vara hemma!! Vi har varit hemma i två veckor snart och jag bara njuter!! Hoppas ni får det underbart hemma! Kram och hälsa (Kommer ni förbi Stockholm något?)

#2 / / Rebecca:

Hej Ida! jag har läst nu i ett år & jag älskar den. Så mycket inspiration! Älskar dessutom din klädstil. Jag undrar om inte du skulle kunna göra ett inlägg & tipsa om nyårsklänningar? Har jättesvårt att hitta någon som jag fallit för direkt, iår.. Så skulle verkligen uppskattas med lite tips! :) Hoppas ni haft en bra i sthlm!

#3 / / Annica:

Hej! Himla fin blogg! Kikade på din instagram också och såg ett par jättefina Reebok-skor du hade köpt. Är sugen på ett par liknande och undrar vars du har köpt dem? :-)