/ outfits /

Powerwalk

Hej på er:). Igår var vi & städade upp huset så det är rent & fräscht tills i morgon då flyttlasset från Holland kommer. Så från & med i morgon bor vi i huset:D!. Äntligen kan man börja leva normalt igen. Få sitta i morgonrock & dricka mitt kaffe i köket eller ute på balkongen. Göra sin egen mat, tvätta sin kläder. Har tvättat kläder en gång sen jag & Henry kom hit, Petter tog då med sig all tvätt till träningsanläggningen & fick det tvätta, sjukt snällt. Men inget som man vill göra jämt, man vill ha sitt eget helt enkelt. Har börjat denna morgon med en rejäl frulle (jag & Henry) sedan begav vi oss ut på en powerwalk. Längtar dock tills jag kan börja springa men tänker vänta med det i två veckor till sen så vill jag igång!. Nu när bloggandet blir lite lidande kan ni alltid följa mig/oss på instagram. Heter idaceciliaberglund för er som har missat det:).
 
#1 / / Fieke:

Dear Pettr and Ida,

Just visited your blog and saw the pics of your beautiful baby! Congratulations!! Wish you all the best.

Love,

Fieke